Diakonian johtokunnan pöytäkirjat 2024

Diakonian johtokunnan pöytäkirjat ovat nähtävillä nähtävillä oloajan julkisessa tietoverkossa eli Domus järjestelmässäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkkolain muutoksesta johtuen 1.7.2023 lähtien pöytäkirjat ovat nähtävillä verkossa seurakunnan kotisivuilla tiedoksi saanti ja nähtävillä ol oajan. Kirkkoneuvoston pöytäkirjat ovat nähtävillä 14 tai 30 pv. Ilmoitus nähtävillä olosta esitetään kutsussa. Pöytäkirjan päätökset on saatu tiedoksi 7 pv siitä, kun pöytäkirja on asetettu nähtäväksi.

Kokousten julkaistaviin pöytäkirjoihin on tehty ne poistot, jotka julkisuuslain salassapitosäännökset ja henkilötietolaki edellyttävät.

Jos asialistasta tai pöytäkirjasta puuttuu pykälä tai se on merkitty salaiseksi, se sisältää asioita, joita ei julkaista:

• henkilöön liittyvä yksityinen asia
  • yksityisyyden suojaan liittyvä asia
  • salassa pidettävä asia.